Livrare & Returnare

SALT CONFORT livreaza oriunde in Romania prin sistem de curierat rapid sau camioane (pentru comenzi mari). Livrarea in tara se realizeaza cu ajutorul firmelor de curierat cu care firma noastra detine contracte de colaborare in 24-120 de ore lucratoare de la confirmarea comenzii si in functie de disponibilitatea curierului. Nu se aplica taxe suplimentare produselor ridicate de la showroom-urile noastre din Ploiesti si Urlati (vezi liste magazine). Pentru comenzi in cantitati mai mari se acorda transport gratuit, oriunde in tara. Toate saltelele se produc pe baza de comanda!

Livrare

Livrarea produselor comandate se face numai pe teritoriul Romaniei. Atentie: in cazul in care adresa de livrare se afla intr-o localitate ce nu este in aria de acoperire a companiei de curierat rapid, cheltuielile de transport vor fi suportate suplimentar de catre client. In aceste situatii, echipa SALT CONFORT va va comunica inainte de a trimite coletul costul transportului si veti avea posibilitatea sa renuntati la comanda. Livrarea se face prin curier in 24-48 de ore de la confirmarea prin telefon a comenzii, in cazul in care produsele solicitate se afla in stoc.

Modalitati de plata

Plata ramburs NU mai este disponibila pe siteul nostru

Plata prin transfer bancar

La plata prin transfer bancar a produselor, livrarea se va face dupa confirmarea electronica a efectuarii platii, la adresa saltconfort.prod@yahoo.com, ridicarea coletului de la reprezentantul firmei de curierat, neimplicand niciun fel de obligatie financiara din partea dvs.

Returnarea Produselor

Pentru orice fel de probleme legate de produsele livrate de noi, nu ezitati sa ne contactati telefonic  sau sa ne scrieti un e-mail la adresa saltconfort.prod@yahoo.com pentru a identifica cea mai buna cale de solutionare a acestora.

Returnarea trebuie notificata in scris prin email sau telefonic in maxim 2 zile lucratoare de la primirea produselor.

Cheltuielile directe de returnare a produselor (cheltuieli transport, ambalare etc.) cad in sarcina consumatorului.

Produsul nu prezinta urme de utilizare.

Produsul este in starea originala si cu ambalajul original fara urme de deterioare a ambalajului sau produsului.

Cheltuielile de returnare a marfii vor fi suportate de catre client. Rugam clientul sa ambaleze cu grija marfa astfel incat produsele sa fie bine protejate in timpul transportului. In caz contrar SALT CONFORT SRL va fi exonerata de orice responsabilitate.

Daca returul se face cu respectarea conditiilor de mai sus, contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de max. 7 de zile, in cazul in care clientul solicita acest lucru, sau, se vor trimite produsele rectificate, in concordanta cu comanda lansata initial.

NU SUNT ACCEPTATE RETURURI DE LA PERSOANE JURIDICE!

 

Conditii de returnare a saltelelor

Puteti returna produsele achizitionate in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data la care va este livrat produsul, doar daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:

1. Saltelele sunt impachetate in ambalajul original, respectiv daca nu au fost dezambalate din folia de plastic care le acopera. Ca urmare, produsele care au fost despachetate din ambalajul original nu pot fi returnate;

2. Saltelele nu prezinta deteriorari, cauzate de manipularea incorecta. Saltelele care prezinta deteriorari nu pot fi returnate;

3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate.

4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul.

5. In cazul in care comanda dvs. contine saltele facute la comanda, pe dimensiuni specificate de dvs., aceasta nu poate fi returnata.

Suntem obligati sa va rambursam contravaloarea comenzii dvs.(exclusiv transportul), in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, in termen de maxim 14 de zile de la returnarea produselor de catre Dvs, conform OUG34/2014.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client. Clientul are obligatia de a returna produsele doar la adresa din Mizil, str. Mihai Bravu, nr. 189, jud.Prahova.

Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.

Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii.